Monitoring

Śledzenie w czasie rzeczywistym

Funkcje
Zarządzanie
Monitoring
Raportowanie
Modele
Przetestuj
Cennik

Urządzenia firmy NETASQ pozwalają Ci na stałą kontrolę i monitoring sieci firmowej. NETASQ umożliwia śledzenie w czasie rzeczywistym najważniejszych parametrów sieci, aktywności użytkowników oraz procesów samego urządzenia. Dzięki temu masz pełną wiedzę o stanie sieci. Jesteś w stanie bardzo szybko zdiagnozować wszelkie nieprawidłowości czy pojawiające się awarie.

Możesz zobaczyć m.in.:

  • informacje o wykrytych alarmach,
  • wykresy i dane liczbowe dotyczące obciążenia poszczególnych interfejsów,
  • kontrola połączeń generowanych przez użytkowników,
  • możliwość blokowania wybranych adresów IP sieci lokalnej na podstawie ich zachowania,
  • informacje na temat wrażliwych punktów infrastruktury sieciowej,
  • zarządzanie zautoryzowanymi użytkownikami,
  • możliwość kontroli stanu tuneli VPN
  • możliwość tworzenia chwilowego raportu o stanie sieci,
  • kontrola w czasie rzeczywistym wielu urządzeń.

W podstawowej cenie urządzenia jako Administrator dostajesz monitor śledzący pracę systemu w czasie rzeczywistym - Real Time Monitor, dostępny w języku polskim. W konsoli tej sprawdzasz np. jakie w danym momencie alarmy generuje IPS, który użytkownik jest na jakiej stronie internetowej, jakie jest obciążenie urządzenia, kto próbował połączyć się ze stronami internetowymi z zablokowanych kategorii czy też kto dostaje najwięcej wiadomości spamowych.

Urządzenia NETASQ pozwalają na sprawdzenie w dowolnym momencie m.in. ilości otwartych tuneli VPN, kontroli krytycznych dla bezpieczeństwa sieci alarmów, obciążenia na poszczególnych interfejsach, czy też wykorzystania pasma przez dane usługi. Dzięki informacjom dostarczanym przez skaner wnętrza sieci, jesteś na bieżąco informowany o hostach, które są podatne na ataki na skutek korzystania z nieaktualnych wersji aplikacji sieciowych oraz programów, które zainstalowane są na stacjach i serwerach.

Do zapewnienia pełnej kontroli nad siecią niezbędna jest wiedza dotycząca aktywności w sieci samych użytkowników. Administrator może kontrolować liczbę połączeń przychodzących i wychodzących generowanych przez poszczególnych pracowników, sprawdzać na jakie strony internetowe wchodzą i do jakiej kategorii tematycznej zostały one zaklasyfikowane.